Beate Andres



Het internet is een onuitputtelijke bron van kennis, ook als het gaat om Beate Andres. Eeuwen en eeuwen van menselijke kennis over Beate Andres zijn in het net gegoten, en worden nog steeds in het net gegoten, en juist daarom is het zo moeilijk om er toegang toe te krijgen, omdat we plaatsen kunnen vinden waar de navigatie moeilijk of zelfs onuitvoerbaar kan zijn. Ons voorstel is dat u geen schipbreuk lijdt in een zee van gegevens betreffende Beate Andres en dat u alle poorten van wijsheid snel en efficiënt zult kunnen bereiken.

Met dat doel voor ogen hebben wij iets gedaan dat verder gaat dan het voor de hand liggende, namelijk het verzamelen van de meest actuele en best uitgelegde informatie over Beate Andres. We hebben het ook zo ingedeeld dat het gemakkelijk te lezen is, met een minimalistisch en aangenaam ontwerp, wat zorgt voor de beste gebruikerservaring en de kortste laadtijd. We maken het u gemakkelijk, zodat u zich alleen maar zorgen hoeft te maken over het leren van alles over Beate Andres! Dus als je denkt dat we ons doel bereikt hebben en je al weet wat je wilde weten over Beate Andres, dan zouden we je graag terugzien in deze kalme zeeën van sapientianl.com wanneer je honger naar kennis weer is aangewakkerd.

Beate Andres (geboren op 7 januari 1965 in Darmstadt ) is een Duitse regisseur van hoorspelen .

Leven

Na een studie theater, politicologie en sinologie in München en Keulen (19851992), studeerde Beate Andres in 1991 theaterregie bij Jürgen Flimm aan de Universiteit van Hamburg. Van 1995 tot 1998 was hij regieassistent bij het Thalia Theater Hamburg bij onder meer Jürgen Flimm en Yoshi Oida . Vanaf 1998 regisseerde Andres ook zelfstandig verschillende stukken in het Thalia Theater en het Schauspielhaus Kiel.

Naast haar theaterwerk heeft Beate Andres sinds 1998 naam gemaakt als regisseur van hoorspelen. Haar producties van Daily Bread (tekst: Gesine Danckwart ) en Dreams (tekst: Günter Eich ) werden uitgeroepen tot hoorspel van de maand . Parzival's Weg von Tankred Dorst met muziek van Andreas Bick werd in 2006 genomineerd voor de "ARD Online Award". In 2005 won Andres de internationale Prix Maruli hoorspelprijs met het toneelstuk Minotaurus (gebaseerd op Friedrich Dürrenmatt ) , en in 2008 behaalde ze daar de tweede plaats met het hoorspel Song of the Niebelungs. Haar stuk Tempo was de WDR-bijdrage van 2008 aan de Prix Europa .

Radio speelt

  • 2008: Tempo (WDR)
  • 2010: Schieten (WDR)
  • 2015: rol achteruit. Het werk 'op' de acteur (Deutschlandradio Kultur)

Radio afspeelrichting

web links

Individueel bewijs

  1. http://ifc.blog-city.com/the_results_prix_marulic_2005__edwin_brys.htm (link niet beschikbaar)
  2. ^ Prix Maruli 2008 ( Memento van 14 november 2007 in het internetarchief )
  3. NOMINATIES PRIX EUROPA 2008 ( Memento van 10 oktober 2008 in het internetarchief )

Opiniones de nuestros usuarios

Jan De Waal

Ik vind de manier waarop dit bericht over Beate Andres_ is geschreven erg interessant, het doet me denken aan mijn schooljaren. Wat een leuke tijd. Bedankt dat je me er weer mee naar toe hebt genomen.

Barbara Van Der Pol

De verstrekte informatie over Beate Andres is waarheidsgetrouw en zeer nuttig. Goed

Erwin Mulder

Ik dacht dat ik alles al wist over Beate Andres, maar in dit artikel kwam ik erachter dat sommige details waarvan ik dacht dat ze goed waren, toch niet zo goed waren. Bedankt voor de informatie

Jenny Gerritsen

Het is een goed artikel over Beate Andres. Het geeft de nodige informatie, zonder excessen